gizemi Merhabalar daha önce miratech kullandım ama memnun kalmadım net çizgi olmadı sadece karşılaştırınca farkettim yumurtlama günümü. Net belli eden güvenilir test öneriniz var mı?
Tucemsiiii gizemi Instagram üzerinden birgebeningünlüğü sayfasından aldım ilk denemede hamile kaldım şuan 7 haftalığım canım. Onun testleri ödüllü kutu içinde 30 adet var iki tanede gebelik testi ile yolluyorlar ben aldığımda 160 tlydi şuan biraz zamlanmış 210 lira olmus ama en azından yaptığınız testleri atıp fikir alıyorsunuz
Deletedmom_85 gizemi innovita öneriyorum. Aynı zamanda doktorum ile ovulasyon takibi yapıyorduk o ay aynı zamanda İnnovita kullandım. Testte yumurta çatlamış olarak gözüktüğünde USGde de çatlamıştı.
323832 gizemi instagram bir gebenin günlüğünden almıştım 2.ayda hamile kaldım 27 hafta 1 günlük olduk tavsiye ederim
gizemi Tucemsiiii evet onu da çok duydum. Çift çizgi olduğu gün yumurtlama sanırım o günü mü değerlendirdiniz sadece?
gizemi Deletedmom_85 çift çizgi olduğu gün yumurtlama günü mü çatlama günü mü acaba? Siz yumurtlamayı gördükten sonraki 3 günü de mi değerlendirdiniz?
Deletedmom_85 gizemi evet peş peşe değerlendirdim ama benim hala bebişim yok maalesef nasip olmadı henüz. Çift çizgi çıkınca çatlama olacak demek 1-2 güne de çizgi silikleşince çatlamış oluyor sonra peş peşe 1-2-3 gün değerlendirdim
Tucemsiiii gizemi 2 gün yumurtlama gördüm 3. Gün çatlama oldu. Ben 4 gün üst üste değerlendirdim canım
Bezbebek30 Laboquick kesinlikle çok iyi trendeyoldan aldım ilk ay hamile kaldım çok şükür şu an 8 haftalık
gizemi Bezbebek30 bazı testlerin çizgileri net değil çok arada kalmıştım silik mi net mi diye o test net gösteriyor mu?
Bezbebek30 gizemi testin üzerine iki çizgi yeri var biri hep koyu oluyo diğer yumurtalama gününe göre değişiyor başlarda açık renk oluyo yumurtlama gününe yakın oldukça rengi koyulaşıyor . Aynı renk olduğu gün ve ertesi gün ilişkide hamile kalma ihtimali çok yüksek testi her gün sabah 10.00 ve 14.te yaptım
karansmom_ Tucemsiiii merhaba bir şey sorabilir miyim? Ben bu ay erken yumurtlama gördüm reglden hemen sonra 15 ocakta. 14 gun sonra regl olmamız gerekiyor sanırım yanı 2 3 gun sonra. Bu doğru mudur acaba normal regl tarihim 5 subat
Tucemsiiii karansmom_ eğer gebeyseniz regli görmezsin zaten askım. Ovulasyon testi ile mi takip yaptın. Bana günlerini tam söyler misin
Tucemsiiii karansmom_ belirtin var mı canım ilk yumurtlama günü üzerinden 13 gün geçmiş eğer hamileysen testte bile çıkar 😌 ben ilk yumurtlama üzerinden 11. Gün yapmıştım test pozitif çıkmıştı
karansmom_ Tucemsiiii sol kasığım üstüne yatamıyorum regl ağrım da yok ne zaman yapsam bilemedim canım 😌
karansmom_ Tucemsiiii normal regline kaç gün kala yaptın testi canımm benim 5 subat 9 gün var daha ondan sordum 14 gun sonra mı adet olucam diye 🤔
Tucemsiiii karansmom_ benimde 5 yada 6 ocaktı regl tarihim 30 Aralık’ta yapmıstımtım testti canım. Hayır canım yumurtlamadan 14 gün sonra adet olacaksın diye bişey yok. Kiii sen hemen yumurtlama görmüşsün
Busboy Merhabalar , ovülasyon testini ne zaman yapmamız gerekiyor bir türlü anlayamadım. Adet bitince mi ? Peki bir pakette iki adet çıkıyor gün için de bir tane yapmak yeterli mi