PrmEliffff bugün kontrolüm vardi nst de sancı ve ağrı çıktı ama çok değil 1 cm de açıklık varmış hoca bekleyelim dedi gelmezse haftaya persembe sezaryen ile alriiz dedi eğer o güne kadar bebek gelmek isterse de normal doğum yaparız dedi 🙂 benim de kafalar yandı 😁👀