sonsuzmasalim Meri15 ben 15 haftalıkken öğrendim ama doktorum 20 haftalık olana kadar bekle güvenme daha buna dedi çünkğ 20 haftalığa kadar birbirlerine çok benzerlermiş ve yanılma payı yüksekmiş.
Meri15 Ysn cinsiyeti neydi acaba ? Ben özetle gittim bacak arasını açtığını erkek bebek olduğunu söyledi. Bu kadar erken söylemesine şaşırdım. Cihazlara ve doktora iyi diyorlardı. siz ne Kadarlık hamilesiniz ve cinsiyeti değişmedi demi ?
Arjin Bende 11 ve 12 ci haftalar gittim iki defa erkek dedi 1 hafta sonra gittiğimde hiçbişi göremedi bacağı kapalıydı bakalım ayın 16 sında gidicem ne diyecek
Meri15 Arjin ben özele gittiğimde 10+4 idi bacak arasını açtığını erkek bebek olduğunu söyleyince bu kadar erken belli oluyor mu ona şaşırdım. Sizlerin belirtileri nasıl hamileliğiniz de çok merak ediyorum cinsiyetini 😊
Meri15 ardengunes hayırlı olsun cinsiyetiniz ne acaba 🙂demekki sadece ben değilmişim tekrar gidicem haftaya. Banada doktor bu şekilde söyledi ama bilmiyorum daha erken diye tereddüt ettim 🙂
Hamcey Duyguvv merhaba nasıl biliyordunuz Acaba bende tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ama bilmiyorum Duyguvv
ardengunes Meri15 Sağol canım benim ogluşum olucak allahın izniyle 10. Haftadan beri değişmedi her gittiğim kontrolde erkek bebek dedi doktorumuz suan 37. Haftamizdayiz😊
Meri15 ardengunes maşallah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻 Bakalım bizim bebiş için ne dicekler 😊☺️
Duyguvv Hamcey ben Kıbrıs’ta yaptım orda seçim hakkı tanıyorlar sağlıklı olan embriyolardan seçim yapabiliyorsunuz
Hamcey Duyguvv anladım hayırlısı olsun inş daha yeni gördüm Msj ı yeniyim beceremedim herhalde kusura bakma
Sezgin Meri15 10+3 de öğrendim. Doktorum çok bilgili cihazı çok kaliteliydi 14. Haftamdayım değişmedi
Meri15 Sezgin hayırlı evlat olsun inşallah 😌 bize de net konuştu doktor ama bakalım diğer randevumda ne diyecek 😊
Sezgin Meri15 amin cümlemizin inşallah erkek pek değişmez diyorlar ama bilmiyorum kız erkek hiç fark etmez. Sağlıkla gelsinler yeter ki😍