Derya5434 Kalbiimde2can Kalbiimde2can sizin kaç çıkmıştı. Benim ki 2.5 altı iyi falan demedı çok moralim bozuk saatlerdir
Kalbiimde2can Derya5434 Benim doktorum 1.0mm ile 2.5mm arasi normal dedi Biz yaptirdigimizda 11+6 günlüktük ölcüsü 1.25mm di @Cennetkpln burun kemigi ölcümünü söylemedi canim burunda kemik olusumuna bakti tek var dedi
Aslaninannesi01 Kalbiimde2can benim oğlumun 0.07 çıkmıştı normaldi 1.0 ile 2.5 arası normal demesi şaşırttı 2.5 altı normal aslında
Kalbiimde2can Aslaninannesi01 Bana öyle dedi doktorum bilmiyorum ben doktorumun ve burda normal görülen tabelaya göre yorum yaptim türkiyede farklidir belki cünkü kimisi var burda 3.00mm kadar normal diyen 🤷🏻♀️
Derya5434 Aslaninannesi01 2.5 altı normalse 2.3 te normaldir doktor hiç olumlu olduğunu hissettirmedi BÖyle düşünceli bıraktı beni
Kalbiimde2can Derya5434 Sen gönlünü ferah tut canim gayet normal ölcü sinirin üstünde degil hem niye riskli diyor anlamadim hepimiz saglicakla kucagimiza alalim insallah bebislerimizi❤
Aslaninannesi01 Kalbiimde2can aslında tek başına önemi olmadığı için bazen doktorlar bu şekilde yorumluyor
Aslaninannesi01 Derya5434 yakın bir değer olduğu içindir ama tek başına bir anlamı yok benim yeğenime de çok kalın demişlerdi değerini hatrlamyrm 16 yaşında şuanda testleri normal çıkmıştı sağlıklı doğdu sadece genetik olarak ensesi kalın bir çocuk
Derya5434 Kalbiimde2can amin canım amin inşallah. Cinsiyette öğrendik bugün sevinemedim bile böyle karamsar kaldım
Kalbiimde2can Derya5434 Ay hayiiiir sakin bebisin saglicakla gelcek insallah annesi üzülmee oda üzülür minnos 🥰 kac haftaliksin net söyledimi? Neymis peki prens 💙 prenses 💜 ?🙈
Kalbiimde2can Derya5434 Oyy masallah allah bagislasin canimm🥰💙 Benim bidahaki randevum 1.mart nasil dayancam 🙈 acaba ozamana kadar bi agrim var bahnesiyle gitcenmi 😂