Anakuzusu Merhaba annişkolar.Kizim olucak çocuğuma bakım seti,çamaşır deterjanı, şampuanı gibi şeyler alacağım önerileriniz var mı?
marnus Anakuzusu çamaşır deterjanı, yumuşatıcı ve leke çıkarıcıyı green clean aldım. İçeriği çok temiz. Şampuan da incia nın köpük jel şampuanıyla bübchen marka şampuan aldım. İkisi de baya övülüyor. Bebek yağı da mustela kullanıyorum
Deletedmom_52 Anakuzusu instagramda içerikleri_ne diye bir sayfa var oraya bakın bence mustelanın bazı ürünleri asla tavsiye edilmiyor şuan içeriğini bozdu diyorlar bakın bence bi 🙏🏻
Edafmo Anakuzusu çamaşır deterjanı babyme sıvı deterjan aldım. Kalan bakım ürünlerini şampuan,losyon, biberon emzik temizleyiciyi babyme ORGANİK serisinden aldım yeşil etiketli olanlardan
_aysenur8mikail__ Alabilecek durumunuz varsa kesinlikle mustela şampuan ve onun bakım seti ürünleri deterjanlar için de ben uni babynin ürünlerini kullanıyorum
bebek_firarda Şampuan, yağ ve pişik önleyici olarak üçlü set aldım mustela. Deterjanda Üni baby aldım
Gizzgzz Anakuzusu deterjan şampuan biberon temizleyici pişik kremi gibi şeyleri minoris aldım organik doğal ve temiz içerikli deterjan tavsiye ederim
Mirayhilal1 Baby’s green aldım ben bebisime mustela dlain gibi markalarda petrol ürünleri olduğu için tercih etmedim :)
serpil1baby Mirayhilal1 mustela dünya markası içinde ve araştırdım böyle bisey duymadım siz nerden duydunuz petrol olduğunu içerisinde acaba? Çok arastırdım en iyisi bu gibiydi.
ceylanyildirim Deterjanları babygreen, geri kalan bebek bakım malzemelerinin tamamını da pure project aldım. Pek kimse bilmez bu markayı, yerli ve kadın girişimcilere ait bir markadır. Ayrıca içeriği de tertemiz. Bir göz atın derim diğer seçeneklere ek olarak 🌸
sutlaacc Anakuzusu green clean ‘in detarjanlarını aldım. Musteladan da şampuan aldım🥰 bebek yağı ve pişik kremi de mustela alacağım. Bende muhendisin oglu sayfası var oradan bakıyorum temiz içerikli ürünlere.
Seymanurblbl sutlaacc green clean ilk zamanlar icin iyi ama sonra kaka lekesini felan hic cikartmiyo leke cikariciolrak e bebektn leke cikarici sprey alin
Yuncu1 ben de mustela alacağım ama instagramdaki sayfalar bi dönem mustelayı öve öve bitiremediler almayan kalmadı bu ürünü şimdi diyorlar ki içeriği değişti. Şimdi moda ecowell onu övüp duruyorlar. Gerçekten aklım karışıyor para için herşeyi yapıyorlar. İçeriği değiştiyse bir markanın hala neden pişik kremini önerirsin ki ? Ki doktorların da önerdiği bir marka iken .
Udu Yuncu1 ya evet bi gecen bi bebek hemsiresine denk geldim mustela sebamed dalin uni aklina gelebilecek tum urunleri kotulemis napalim yani arap sabunuylami yikayalim cocuklari bende mustela alicam abartmaya gerrk yok
Lunaaa92 Anakuzusu henüz bebeğim doğmadı, ben şampuan mustela, pişik kremi sudocrem, deterjan baby me aldım. Bebek yağı almadım gerekli mi değil mi emin olamadım
Yuncu1 Lunaaa92 minnoşunuzu doğumdan itibaren masaja alıştırırsanız yağa çok gerekli bir ürün olduğunu düşünüyorum 🧚🏻♀️ Masaj için kullanıyor ama sadece onun yerine losyon da alabilirsiniz yağı tercih etmek istemezseniz 🥰🥰
yinehamile Lunaaa92 yağ masaj falan yaparken çok iyi olur, bebeğe masaj yapmak hem gaza iyi geliyor hem rahatlatıyor daha güzel uyumasını sağlıyor birde bebekler ilk doğdukları zamanlar ciltleri cok kuru oluyor, yağ bence gerekli.