Feyzaclk Samye18 hayır şöyle açıklıyım. Ben adetim 10 gün gecikince erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bi 10 gün daha bekledim. 20 gün olunca normal kaset test yaptım pozitif çıktı. O da fotoğraftaki test zaten
CaglaArtul EmineDefneGokce benimki de böyle belirgindi ama ikiz değil betamda 5039du bana da çok söylediler ikiz olabilir diye ama değil 😊
Feyzaclk ebrylmzayyldz evet doktor ovulasyon zamanımın bir ayın ortasında değil daha geç olabileceğini söylemişti . :)
Feyzaclk KLORAKHANIM gecikmenin 10. günü test yapmıştım çünkü hemde erken gebelik testi negatif çıktı. Sonra da hiç ihtimal vermedim zaten annemin ısrarıyla yapmıştım bu testi de 😌 adetim her zaman düzenli değildi bi de
KLORAKHANIM Feyzaclk saglikla kucagina al 🥲😅 sen bizi güldürdün beben de sizi güldürsÿn artik bir ömür 🦋
Melek_gunduz46 Feyzaclk yok aşko hamile değilsin biraz ateşin çıkmış Sadece yada bilmiyorum enfeksiyon olabilir hahahshd