CaglaArtul EmineDefneGokce benimki de böyle belirgindi ama ikiz değil betamda 5039du bana da çok söylediler ikiz olabilir diye ama değil 😊
Yavuz123 Canım öğrenmeden önce 20 gün gecikme yaşamışsın galiba o güne kadar kan vermişmiydin verdiysen negatif sonuç mu çıkmıştı
Feyzaclk Yavuz123 hayır vermedim çünkü hamile olduğumu düşünmüyordum. 10. Gün erken gebelik testi yapmıştım çünkü negatif çıkmıştı.
Mihribancglr Feyzaclk hayalet cizgi var gibi netleştirince azcık gördüm gibi oldum ama kan ver sen canım 😂😂😂😂 sağlıkla kucağına al inşallah 🤍
Feyzaclk ebrylmzayyldz evet doktor ovulasyon zamanımın bir ayın ortasında değil daha geç olabileceğini söylemişti . :)