1Gunes offff bende de var maaleseff, hatta ilk hamileligimde lohusaligim bitmisti son zamanlariydi yani cok gelmiyordu, ped koyuyordum tuvalete vi gittim ki kan revan icindeyim patlatmisim kabiz olmaktan cok korkuyordum ilk zmaanlari, evet hala ufak tefek kanamalar oluyo ama cok degil,,, yinede siz yemeyin Allah korusun hamilelikte cok zor