1Gunes Her gece 2, 3 bu saatler olunca aşırı bi açlık çöküyor aslında ac değilim ama ne bulursam yiyorum sizde böyle misiniz?🤦♀️
Irem34_52 1Gunes 32+3 ben aksam gec yemiyorum erken yiyoru. Kg almim diye ama ceviz yiyip sut iciyorum biraz tok tutuyo deneyin isterseniz.. sabah kalktığımda kurt gibi ac oluyorum eğer yersem çok kg alırım bünyem müsait ac duruyorum mecbur
Seydo54 1Gunes bende de oluyor o acliklar, muz yiyorum yatiyorum sonra icimdeki beni bi dovuyor ki anlatamam 😅 sabah kalktim 2 muz gömdüm, ya cok sevcek muzu yada agzina surmucek diyorum😉😋
1Gunes Irem34_52 kuzum artık son haftalara girdik açıkçası bende ac uyumak istemiyorum bende normalde süt bal muz ceviz badem kaju kuru incir kayısı blend edip içiyorum ama yien çok acıkıyorum. Bu süreçte kaç kilo aldinzi ben 10 kg aldım. Aç olursam bebek hiç mi hiç uyumuyor üstelik
Irem34_52 1Gunes ben dikkat ettiğim halde 13 kg aldım etmesem 20 kg bile alırdım ilk hamileliğimde 24 kg almıstım belimde fıtık oldugu icn dikkat etmek zorundayım aynen bu arada acken cok oynuyo yavrum 🤣
1Gunes Irem34_52 geçmiş olsun evet nu sebeple ac uyumak istemiyorum zaten geceleri uyuyamaz oldum lavabo mutfak arası gidiyorum bide ac uyusam sabah erkenden bebek hareketleniyor yine
Irem34_52 1Gunes aynen öyle oluyo evet ama alıstım bu duruma ben ya aç kalmaya alıstım hatta oglen 12 de kahvaltı yapiyorum Allahtan uyyorum öglene kadar uykuda besliyo sanırım
1Gunes denizarenmom ohh afiyet olsun yarasın miniğe😍 bende börek yedim yattım şimdi 🤦♀️ önüne geçemez oldum artık saldım ne bulursam yiyorum.🤣
Irem34_52 1Gunes bugün gittim gelisimi iyi dedi doktor.. besleyici seyler yiyorum aksine kg almamı istemiyo doktor
denizarenmom 1Gunes bende bende🥲 kilo almama guvenip panda gibi 7/24 yiyorum😂 birde esimde hep eslik ediyor sagolsun benden daha hamile😂
Morviceyysss @1Gunes eveeeeet, 36 hafta olcam cuma günü toplam 8 kg aldım ama son günlerde daha fazla alacakmisim gibi hissediyorum 😪😪😪
1Gunes denizarenmom 🤣 hahah afiyetler olsun benimki uyuyor sağolsun ben sabaha kadar ye iç lavaboya git yapiyrm L koltukta uyduğu iicn rahatsz bile olmuyo 🤣