Bende aynı durumdayım 1 gün sonra 8 haftalık olucak bebeğim ama hala kahverengi ve pembe lekelenmem var düşük tehlikem var hastanede yattım geçmedi eve gönderdi sürekli dinlenmeme rağmen geçmedi bugün sabah kan pıhtısı ve kahverengi lekenenmem geldi açil doktora gittim düşük tehlikelisi hala devam ediyor iğne yaptı progestan kullanıyorum 2 haftadır inşallah bugünlerüde hepimiz atlatırız❤️