Elissa1 Yeter06 Büyük müydü hemoroidiniz kanama filan oluyor muydu acaba ? Bir de doğum nasıl geçti yırtılma vs oldu mu ve kesi atıldı mı
Yeter06 Bi üzüm tanesi kadr var dışarda özellikle acı yedigim zamn oturamıyorum abdeste çıkamıyorum.kesi faln yok dogumdada hiç bir sıkıntı olmadı korkma yani. Ama yinede doktorunla konuş.şimdi 30 haftalık hamileyim allahın izniyle normal yapıcam yine❤️