Elissa1 Hemoroid normal doğuma engel mi acaba, bende ki dışardan görünür bir şekilde ve yaklaşık üzüm büyüklüğünde 😔 etrafımdakiler ıkınırken patlama olasılığı var normal doğum yapamazsın diyorlar
hulyaakgn34- Elissa1 canım hemoroitin seviyesine bağlı eğer ileri seviyedeyse normal doğumu doktorlar önermiyor doğumda ıkınmaya bağlı daha çok artıyor benim başlagıcıydı gebeliğimde oldu ama normal doğum yaptım muhakak doktoruna danış görüş hemoroid eğer kanlı ise zaten ilerlemiş oluyor ve tedavi gerektiyor
Elissa1 hasretlik Doktorum alttan muayene gibi şeyleri asla yapmıyor görmeden bir şey demesini bekleyemiyorum o yüzden 😔
Babykalamar Elissa1 genelde doktorunuz zaten sizi ilgili baska doktora yonlendirecek hemoridinizin ne olcude oldugunu gorebilmesi icin. O doktor size normal dogum olmaz diyebilor yada ilac krem tedavisi uygulayabilir
Elissa1 Gizem53 Kesinin açılma ihtimali var derken sezeryanda ki mi yoksa normal doğumda ki mi ? Bir de herhangi bir bozukluk oldu mu acaba genelde öyle diyor herkes alttan kesi olunca
Elissa1 Babykalamar Genel cerrah gördü ancak gebeliğin ileri ki haftalarında daha da artacağı için bir şey söylemem mümkün değil dedi
Babykalamar Elissa1 hadi ya demir ilaci kullaniyorsaniz oda kabizlik yapiyor fena sekilde. Onun markasini degisirseniz eger hemoroidinizde biraz geriler
hulyaakgn34- Elissa1 ozaman normal doğumu açıkcası bu durumda tavsiye etmem tabiki yine doktoruna aynen bu şekilde kanamalı oldugunu belirt ve fikrini al çünkü ıkınmada daha çok ilerliyor birde yumuşatması açısından vazelinle masajı deneyin ben öyle yendim ve beslenmeme dikkat ettim geçmiş olsun canım
Elissa1 Gizem53 Bende normal doğumu çok istiyorum ancak kanamam filan da oluyor kabızken o yüzden doğumda zorlarsa diye çok korkuyorum 🥲
Elissa1 Babykalamar Hamileliğimin ilk zamanları birkaç gün kullanıp mecbur bırakmak zorunda kalmıştım şu an 32+4 oldum kullanmıyorum
[silindi] Gizem53 öyle birşey yok.Eğer düzenli beslenir ve egzersiz yaparsanız göbek giççfilan kalmıyor.Ayrıca artık estetik dikiş ve iz geçiren kremler var,izden eserde kalmıyor.
Elissa1 hulyaakgn34- Beslenmenin sadece kabızlığıma etkisi oluyor maalesef hemoroidim hep dışarda duruyor ve kabız olursam daha da büyütüp kanamam oluyor 😔 teşekkür ederim
Babykalamar Elissa1 ozaman genel cerrahi ilac krem verdiyse ona devam edin. Her gun kuru incir kuru kayisi trabzon cennet hurmasi yiyip ilik su icin. Ancak boyle hafifler
Elissa1 Yeter06 Büyük müydü hemoroidiniz kanama filan oluyor muydu acaba ? Bir de doğum nasıl geçti yırtılma vs oldu mu ve kesi atıldı mı