momlife_7 devamlı olmuyosa bişey olmaz doktor her gün belirli aralıklarla tekrarlamıyosa sıkıntı yok demişti canım o toplanma sizi rahatsız eder zaten gerilir karnınız ve komple taş gibi olur böyle sancılı da olabilir o şekilde oluyosa günde 8-9 kez o zaman gel demişti bana. Ama dediğim gibi benim yavrucak her gün böyle karnımda sağ tarafa doğru gelir orası şişer öyle durur 1 dk falan ya da ortaya doğru yapar orası şişer falan gerilme ve sertleşip ağrı kasılma falan olmadığı için normal bunlar her gün defalarca yapıyor