Sevgili anneler 36 haftalık olduk doktorumuz şuan herşey normal doğum için yolunda gidiyor dedi ama haftaya çatı muayenesine göre karar verecek darsa sezeryana alacak, normal doğum çok istiyorum inşallah herşey yolunda gider ama size danışmak istediğim konu çatı muayenesi nasıl oluyor ağrılı mı doğumu tetikliyor diyor bazıları doğru mudur konu hakkında fikriniz varsa duymak isterim