Beyzanurrr Aylin355 Benim de oğlum 23 Mart doğumlu bacısı da 23 Ocak doğsun çok isterdim 😅 her istediğimiz olmuyor işte 😅😅
Beyzanurrr Defneninannesi- Maşallah benim oğlum da 41+2 de sezeryanla doğdu. Açılmam ve sancım yoktu üst çatımda dardı bebeğin kolu takılır vs dedi doktorum hiç riske atamadık. Sağ salim alın kucağınıza inşallah 🤲🏻 Doğumda kendimle beraber tüm anne adaylarına dua edicem inşallah 🧡
Defneninannesi- Beyzanurrr benim sanco acilma yok ama catim gayet guzelmis bakalim nasil olacak surec inslalah hayirlica bebeklerimizi kucagimiza aliriz
Beyzanurrr Zehra-11 Nazlı bebişlerimiz 🧡 amiin inşallah tüm bekleyen anneler sağlıkla alsın bebeklerini kucaklarına 🧡
Beyzanurrr Defneninannesi- inşallah herşey istediğiniz gibi olur 🤲🏻 sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🧡
Asli2023 Beyzanurrr benimde pazartesi sabah 7.45 de..uc normal dogumum var bu sefer sezaryen olcam baglatacam diye…biraz karışık duygular içerisindeyim…korkuda var..saglikla alalim bebisleri ins kucagimiza
Beyzanurrr Asli2023 siz tecrübeli annelerimizdensiniz✨ 3 normal doğum peşine sezeryan sizi çok zorlamaz diye umut ediyorum 😌 Allah yar ve yardımcımız olsun 💛
Burcucicek Benim de pazartesi günü 41/0 oluyor bugün kontrolüm var doktor pazartesi yatış ister diye düşünüyorum
Mayis_24 Beyzanurrr benımde Allahın izniyle pazartesi olacak ama trombosit sayısı düşük olduğu için biraz riskli . Bilgisi olan var mı bu trombositte nasıl önlemler alınır paylaşır mısınz
Beyzanurrr Mayis_24 Hiçbir bilgim yok canım ya 🤦🏻♀️ Allah yardımcın olsun inşallah, sağ salim alırsın bebeğini kucağına 🤲🏻🧡
Apranax benim de 30 ocak son bekliyorum🌼en fazla bir iki gün daha bekleyip suni ile baslatacak doktorum bakalım o zamana kendi gelir inşallah🥲