meraklianneadayi23 açılma yoktu. Sancım olmuş ama ben hissetmiyordum. 36.hafta başım dönmeye başladı ara ara. Çarşamba daglik ocağı kontörlünde ordaki hemşire de dedi biraz yüksek takip et diye yürüdüğünden de olabilir demişti. Cuma doktorumda yüksek merdiven çıktın gelirken ondan olabilir dedi. Nst de sancım yoktu. İşte gün aldık. Ertesi gün akşam masa da yemek yerken aniden baş dönmem oldu yine. Tansiyon aleti getirdi kaynanam ikisiyle takibe başladık 13/9 , 14/10, 15/13 derken ölçmemeye başladı. Bizde önce devlet kadın doğum acile gittik ordaki de nst ve ultrason baktı sorun yoktu, tansiyon 14/10 idi perinatolojiye sevk etti. Kendi özel hastaneme döndük bizde sevk ettiği uzak diye. Orda da ultrason ve tansiyon bakıldı aynı anda. Doktor haftan erken değil doğuma alalım eve gitmen cahil cesareti sabah olmadan yine gelirsin zaten dedi. Şak 1 saate doğuma girdim 😅