Kubrabyrmm Allah Allah neler duyuyorum bana da geçen devletteki hemşire Yusuf beyin cerrahlığı, tekniği profesyoneldir demişti versada degil Kapadokya daydı önceden . Cem bey de devlete geçmiş sanırsam. Sezen hanımı da tanıyorum çok suratsız ve bilgi vermiyordu hastalarına