mel33 canm ben normal doğum yaptm ilk 8 m açıgım vardı zaten hemşireler aradı hazılıklı olsun diye 20 dakika snra bebgn kafası geldi doğum odasına gttm 10 dakika çatal da bekledm telefonuna ulaşamadı hemşireler bi hemşire alttan çocugn kafasnı tutuyordu çöp e düşmesin diye ilgisiz bi adam hiç begenmedm 2. Hamileym şimdi ve doktor seçemedm bu korku yüüznden daha