DnzTnr bende korkuyorum. Özellikle böyle durumlarda dogrumu yaptik diye cok düsünüyorum ama biliyorum ki bu düsünce yanlis. Rabbimden gelen her şeye boynumuz kildan ince. O her zaman hakkimizda hayirlisini nasip etsin diye dua etmekten baska bir sey gelmiyor elimizden🤲🏼😔