Yenibirii bende hiç olmamıştım ama çokta büyütülecek bişey değil bence zaten baksa bile sizi doktor yardımcısı hanımefendi hazırlıyor doktor yanınıza gelince direk makineye bakıyor sizin özel bolgenizle uzun uzun göz teması kurmuyor. Bartın’da iyi bı kadın doktora henüz denk gelmedim o yüzden ilkhan beyin ilgisi açıklamaları beni memnun ediyor. Şehir disindayken sosyal medyadan attığım mesajlara bile anında dönüş yaptı bunu devletteki her doktor yapmaz o yüzden ben sonuna kadar ilkhan bey diyorum eğer sezeryan olacaksam da yine ilkhan beyde olmak isterim.