Rukiss35 devlette 23 yaş idi galiba alt sınır. 3-4 aşılama olumsuz olursa veya azospermi durumu gerekiyordu. 3 yıl evlilik şartı var. Azospermi de 1 gün bile kabul.
Bu yüzden biz özel bir merkezde başladık. Aralık’ta basladim. Şubat’ta transfer oldum pozitifti ama 30 Mart’ta kürtaj oldum kalp atışı durdu. 5 Haziran’da tekrar transfer oldum haftaya doğum günü var bugün.
Hiç aşılama uğraşmadım ben. Bizde erkek faktörü vardı sperm yapı ve kalitesi bozuk, biraz da sayısı azdı.