Rukiss35 devlet Hastanesi’nde yapmiyolar kuzum, yani 21 yaşında olduvun için devlette yapmazlarm yaşın daha genç olduğu için ama özelde tabiki yaptırabilirsin benim doktorum özel de oldgu halde benim de eşimin de sorunu yok ama maalesef şuan nasip olmuyo. Klomen vs kulmandim yine olmadı 3 kere rahim filmi çektirdim yine olmadı benim de yaşım 21 olduğu için doktorum şuan için tüp bebek önermiyo zaten yaşın geç yumurtalığın vs iyi durumda dedi ama istersen yaparım dedi ama bence şuan için buna gerek yok aşılama vs yapariz zaten felancdedi. Demem o ki devlette mümkün değil bence yapmazlar