Ozgesenses12 evet gebegim doğumu bekliyoruz hatta 🙂 teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. İlk gebeliğim kendiliğinden olmuştu ama kalp atımı alamamıştık kürtaj olmuştum, 2 sene bekledim ancak gebelik oluşmadı bende daha fazla beklemek yıpranmak istemedim tüp bebek yaptırdık ilk denemede tuttu çok şükür inşallah siz de kısa sürede hayırlısı ile gebe kalırsınız içinizi ferah tutun 💐 çok geçmiş olsun.