Tam 12 haftalık hamileyim bulantı bitti iştahım açıldı ama evinde kendi mutfağımdan hala aşırı tiksiniyorum yemek yapamıyorum üst üste 2 defa ağır grip oldum ilaç kullanamadığım için Sürünüyorum namaz kılarken bile yoruluyorum inşallah zamanla bu yorgunluk geçer bu şekilde evi birşeyler götürcek çünkü 😄