Melissahan bende iki gün önce 2. Kez kürtaj oldum . Bebeğimin kalbi durdu ilkin de de yanı şeyler oldu . Evet düşüncesi çok zor her defasında umut edip yıkılmak çok kötü. Ama Rabbim böyle uygun görüyor doğru Zmn değilmiş diyorum kendime . Bazen her be kadar önlem alsan da oluyor .
Rabbim bize de sağlıklı evlatlar nasip eylesin inşallah 🤲🏻