Sevsav
6 haftalık benimde üstten normal kese göründü bebek yok dedi kahverengi lekelenmem ve biraz sancım oldu 2 gündür bugün doktora gittim alttan muayene etti ve pek umutlu değildim bir önceki haftaya göre iyi görünüyor yolkkesesi oluşmuş çünkü dedi progestanı günde3 kere kullanmamı söyledi salı günü tekrar gel dedi