Mucizem98 bazen ultrasonu kötü olabiliyor görünmüyor ben geçen hafta 6+6 da gittim kalp atışını duydum bugün çok ağrım var diye acile gittim bebek yok dedi bende geçen hafta keseyi de bebeği de gördüm dedim çıktım tekrar başka bi özele gittim baktı bebeği zor gördü neden böyle dedim doktor biraz kilolu olduğum için zor göküyo dedi halende içim rahat etmedi haftaya yine gidicem sende içini ferah tut bazen cihazlardan kaynaklı gözükmüyor