Baybustaa Herkese selam güzel anneler trabzon özel/devlet doktor önerilerinizi benimle paylaşır mısınız🙏🏻
Aymina14 Baybustaa ben ilk çocuğumda özelde hülya çiçeğe gidiyordum ama doğumu mu kirhan bey yaptırdı imperialde şu an tekrar hamileyim haçkalı baba da Semih beye gidiyorum çevremden çok methini duyduğum için gittim ve bende baya beğendim ilgisini zaten fakülteden gelen genç idealist bir doktor
Nazlicihangir Baybustaa İlk gebeliğimde numune yeşim bayoğlu ve kübra hanıma gittim kontrollere. Kovid zamanı diye doğumu medical park hastanesinde acilden girerek Hülya çiçek nöbetinde yaptırdım. 2 tane dikiş ile normal doğum memnun kaldım doktordan. Şu an yine gebeyim yeşim hanımla devam ediyorum, doğuma Allah büyük 😂
Aymina14 eelifersooy benim de ilk kızımda hülya hanımdı Karadeniz de ama tarihimi zamanın gelmesine rağmen bebek dönmedi dönmeyecektide açıklık sancı hiçbir şey yoktu ama normal doğumda çok ısrarcı oldu artık çocuk bende zehirlenmek üzereyken imperialde doğum yaptım
arirangg Aymina14 Canım Odaya tek sen mi giryorsun yoksa 3 kişi aynı anda mı? Numunede 3-4 kişi aynı anda alıyorlar
Esra61y İyi aksamlar benimde ilk cocugum medical parkta nebahat hanimda oldu ama suan malum fiyatlardan dolayi devlet hastanesine gidiyorum doktor olarak da numune bayan doktorlari önerdiler ama genelde sira olmuyor o yuzden kime denk gelirse ona gidiyorum
Baybustaa Esra61y ben de Nebahat hanımı düşünüyorum açıkçası ama bi kaç olumsuz yorum duyunca yüreksiz oldum siz memnun muydunuz
aliandalina arirangg bende Onur beye gidiyorum ve senelerdir ailemin tanıdığı kaç haftalıksin canım bu arada onur bey üzerine doktor tanımam Trabzon’da
Ertugrul Onur bey imperialda o iyi canm ama ikinci hamllgmde hackalia Hastanesi’nde Semih beye basladm.cnm
Skpln4660b arirangg beni Hanife Birben doğurdu sezeryan çok memnunum odaya tek alıyor soruları özel Kadar olmasa da güzel yanıtlıyor zaten hackali Baba özel gibi kalabalık olmuyor doğumu da yanımda kimse yoktu tek kaldım ebeler de güzeldi
Esra61y Baybustaa oyle bende cok seyler duydum ama gidip gormeden bilemem diye dusundum 9 aylik bir sureci onunla gecirdim hicbir sorunda olmadi cok sukur cok anlayisli her konuda kendimi guvende hissettirdi doktor gibi degilde abla gibiydi suan dogumumu yine nebehat hanimda olsun isterdim
Bergiz Özellerdeki kırhan ben sevilay hanım Hülya hanım dilek hanım gittim. Semih beye de göründüm. Tavsiye üzerine daha doğrusu gitmedim demeyeyim diye Vakfıkebir’deki Burcu hanıma gittim ve gittiğim bütün doktorlardan daha ilgili daha bilgili ve çok tatlı dilli biri. Özelde devam etmek istiyordum ama doktorumu bırakamadım💜 bu arada riskli gebeliktim o yüzden çok hastaneye gidip çok araştırdım
Eflinnisa Bergiz neden riskli gebeliğe gidiyorsunuz ve hangi hastanede bende ikili taramam riskli cıktı ve riskli gebeliğe yönlendirdiler bugün gittim kordona giden 3 damar olması gerekiyorken bizimkinde 2 damar var ve DOWN sendrom riskini arttırıyor dediler yarında imperialde Ayşe müsellime gideceğim
Zeyemzey İmperialde Filiz hanımı duymuştum medicalpark Karadenizde Nebahat hanım baya iyi, kendimde 7m de Aynur Söğüte gidiyorum çok iyi çok tatlı bi doktor ama haftaya medikalpark yıldızlıya geçiyo bende o yüzden yıldızlıya devam edeceğim
nuzunismail Baybustaa Ben Medical Park Karadeniz de Ufuk Bey e gidiyorum ve 2. Bebeğim çok memnunum, ilk sezeryanım da çok iyi geçmişti