Nisa46 ee ne guzel işte kız kardesın eksikliğini biliosun once o olsun şategin erkeğinde olur Allahın izniyle ben 22 yasında olsam takıcagım en sın sey olurdu 2. Cocugumun cinsiyeti :) bak 3. Mde kşz çok şükür napalım nasipte yokmuş diğer öeyve dıyıp kapatcam:)