Dlkzz DilanDelal ben gebeliğimi artı medle öğrendim canım. Adet olacağım gün yaptım net bir şekilde ikinci cizigiyi gördüm. Su an 29 haftalık hamileyim inşallah sizinde vardır
esnyz14 DilanDelal ben artımed ile hamileliğimi öğrendim. Hatta 5 haftalık falandım yaptığım gibi çift çizgi çıktı inanmayıp bozuk olduğunu düşünüp 1 kere daha yaptım aynı testten oda anında sonuç verdi. Ertesi gün doktorda keseyi gördüm. Sonuç olarak ben doğruluğuna inanıyorum ama tabi ki yanılma payı da olabilir
SutlacimiYedimmiBen DilanDelal bnde merak ediyorum ayni marka reglin 3 gun oncesi test yaptim negatif cikti 3 gunluk gecikmem var benimde
Samye18 Slma_aygn çok sağol canım işte yakalamaya çalışıyoruz erkenden ama çıkmıyor bugün de yaptım 6 gün bar negatif çıktı kaset test üzüldüm işte yine yok yere
DilanDelal Bakalım adet olmadım hâlâ yarın da olmazsam cuma kan testi yapacm. Bir kürtajım var 9 aydır hiç gecikme yaşamadım hep vaktinde oldum. Bu ay tutmuştur inş hem benim hem bekleyen herkesin🙏🙏🙏