Merhaba arkadaşlar. Bugün regli olmam lazımken olmadım daha. Dün artı med marka test alıp yaptım( erken gebelik değil) negatif çıktı. Sizce bu marka doğru sonuç veriyor mu? Ya da erken gebelik testi olmadığı için ve regli günüm daha gelmeden veya geçmeden yaptığım için mi negatif sonuç verdi?