Zelis97 kesinlikle hanımefendiye hak veriyorum. Kafaya taktığınıza değmez bence. Ne kadar istemesekte bu yıllardır süregelen bir gelenek. Benimde oğlum oldu üç ismi var kısa kısa, kayınbabamın babamın bir de benim istediğim ismi koyduk. Ki benim de üç ismim var bu zamana kadar hiç zorluk yaşamadım. Boşu boşuna hem bebeği hem kendinizi yıprratıyorsunuz. Ki kayınbabanızın ismi de gayet güzelmiş. Nacizane tavsiyem tartışmadan orta yolla kendi beğendiğiniz isimle kayınbabanızın ismini koymanız olacak. Yine de siz bilirsiniz.