NazoCagan Bizim de şafak 91 zaman geçmek bilmiyor sanki bu süreçte hem heyecan var hem korku hem endişe çok karmaşık duygular her kontrolumde sağlıklı normal diyor doktorum ama ben yine de aman hareket etmiyor mu aman erken doğar mi aman bişey olur mu endisesindeyim 😊 size de öyle oluyor mu?
sonsuzmasalim NazoCagan o korku herkes de vardır diye düşünüyorum 🙈 ilk trimesterde hemen kaybetme korkusu vardı şimdide erken doğar falan diye korkuyoruz🤔
Karaca sonsuzmasalim biizimde şafak 93 canım aynı 29 ocak görünüyo tabi onu rabbim bilir ama benimde gece uykularım bitti sırt ağrım kalça ağrım başladı valla
sonsuzmasalim Karaca aaa ne güzel 😍 senin bücürün cinsiyeti ne? Aynen kalça ağrıları da çok fena heleki geceleri yatarken😣
Dora91 Benim de 2 subat gorunuyor dogum safak 96. 🤗Henuz bi sıkıntımız yok cok sükür karnımda hala cok cikmadi gayet rahatım :))
sonsuzmasalim deletedmom947 aaa aynıyız ne güzel 😍 üşüyormusun🙄 ben de tam tersi terliyorum sürekli😣 eksi derecelere düşsün artık dışarısı diyorum😂
Yarenelibol 27+5 kalan 86 gün ocağın 24 ü doğum gözüküyor🤗😂 ve belim aşırı ağrıyor zaman hızla geçiyor şükürler olsn sağlıkla Allalım inşallah💙