sonsuzmasalim ikizlerimveannesi ikizler genelde gününden daha erken gelirler🙈 çift yumurta ikizi mi yoksa tek mi?
sonsuzmasalim Albertos baya beklemişsiniz😳 kendi isteğinizle mi beklediniz yoksa başka sebepler mi vardı? ben ikincisine en fazla 3 sene beklemeyi düşünüyorum
Albertos sonsuzmasalim kendi isteğimle canım sürpriz oldu 🙃 hatta kordonlarımıda bağlatmayı düşünüyorum bi ikinci süprizi kaldıramam 😂 ama Allahtan kız oldu çünkü kızları çok seviyorum Rabbim olmayan herkese hayırlısıyla nasip etsin.
sonsuzmasalim Melis_tugba bendede evde olduğum zaman çok sakin oluyor. Ama işten geldikten sonra veya temizlik falan yaptıktan sonra bi oturdum mu baya haraketleniyor 😅
sonsuzmasalim Melis_tugba ama annem bana gebe iken bende çok haraketliymişim. Erkek kardeşim hiç haraket etmezmiş annem nerdeyse her iki üç günd bi doktora gidermiş bir şey mi oldu diye endişelenirmiş🙄
sonsuzmasalim ikizlerimveannesi o kadar kalabilirlerse bile mucize 😅 sag saglim gelsinlerde gerisi mühim degil🙈 masallah 😍 cinsiyetleri ne?
deletedmom947 sonsuzmasalim bizimde doğum 29 Ocak inşallah💙 bana da zaman geçmiyor gibi geliyor tam tersi😄 Benim uyku düzeninde sıkıntı yok çok şükür, sadece yorulduğumda kasık ağrılarım oluyor. Birde sürekli üşüyorum bi ısıtamadım kendimi😄
sonsuzmasalim deletedmom947 aaa aynıyız ne güzel 😍 üşüyormusun🙄 ben de tam tersi terliyorum sürekli😣 eksi derecelere düşsün artık dışarısı diyorum😂