minikbalik_ Benimde sadece gogumusun altinda deli gibi 4 5 gundur gecmeyen kasinti var doktora gittim kam verdim iyi dedi kolestaz degil dedi yemekleri sinirlandirdi ama bu kasinti gecmiyor minicik bir bolge gece bile uykudan kaldiriyor cildiricam artik ne olur yardim edin
Es_Vera minikbalik_ bende öyleyim maalesef yıpranıyor insan . Bi sürü krem yağ kullanıyorum bazen buz sürüyorum hafif kesiyor sonra yine başlıyor . Allah yardımcımız olsun . Ama yediklerime asla dikkat etmiyorum abur cubur ekmek filan yiyorum bilmiyorum ondan mı . Yumurtayı kesin belki alerji yapmıştır yumurta yiyorsanız
Es_Vera Beyzayzc61 yok böyle değil kabarmadı ama kaşıyınca elim ayağım şişiyor . Geceleri kaşınıyor yine ama ilacın yan etkisi uyku uyutuyor biraz . Sen ne durumdasın
Beyzayzc61 Es_Vera canım çok kaşıntım var kaşıdıgım yerler böyle sivilce gibi kabarıyor dün acile gittim kan testlerim iyi çıktı onlarda teşhis koyamadı napıcam bilmiyorum :(
Yagmursnr @Es_Vera merhaba benim kolestaz sebebi ile hastaneye yatisim oldu. Safra asidi somucum gelesiye kadar kolestaz için bir ilaç kullandim ama maalesef o ilaç benim değerlerllimi yükseltti ve safra asidi somucum negatif geldi. Şuan hala hastanede yatmaktayım 10 gün oldu ve burda kendimi dinleme fırsatım oldu bende çok avur cubur tüketiyodum. Ve fark ettim ki ne zaman çikolata tatlı yesem kasintim arttı. Yarın tekrar kan vericem umarım cikisim olur ve yükselmesinin sebebi budur. Burdaki doktorun dediği eğer 2 kat 2 kat artarsa bebek ve senin sağlığın için almak zorunda kalırız. Ve ben daha 31+4teyim. Sizde mutlaka karaciğer değerlerine safra asidine.
Es_Vera Beyzayzc61 kükürt sabunu kullan . Yumurta domates inek sütü çilek gibi şeyleri kes biraz . Allerset diye bi alerji ilacı var hamileye zarar vermiyor akşam bi tane içiyorum aşırı rahatlattı beni
Es_Vera N1E1 sağlık ocağında yaptırdım ben ilk . Gebelik sarılığı var mı , karaciğer , safra vs bakılsın istiyorum dedim . Sonra acilde tekrar kan verdim baktılar . Sonucu da kendi doktoruma gösterdim e nabızdan .
Es_Vera Beyzayzc61 doktor yazdı aynen üç gün kullandım yumurta yemedim azaldı biraz hem uyutuyor iyi oluyor
menessare Es_Vera dermovate diye bir krem var uyuzu geçirmiyor ama kalınmakta uyuyamadığım zaman sürüyorum kaşıntıyı anında kesiyo yani anlık çmzüm gibi düşün kabaran yerlere de iyi geliyo ama kesin cözüm nedir bilmiyorum artık cok yıprandım
Baharbade10 Bende çok kaşınıyorum 26haftaya girdim gireli , 1 haftadır delirmek üzereyim tahliller için bekliyorum randevu gününü , ne önerirsiniz
Yagmursnr @N1E1 normalde bunu devlet hastanesi yapiyo ama sonuc 1 haftada cikiyomus. Tedavi sürecini hızlandırmak için synlab adında biyer var bulugundugum bölgede 2 günde sonuç çıkıyo buraya yaptırıyorum. Acıbadem filanda yapıyomus
Cansel2017 Mrb benimde kasintim var ama boş boş kaşıntı döküntü kızarıklık yok sadece kasinti var hele ki avuç iclerim ve ayak altlarim çok morelim bozuk kan tahlilimde bişey çıkmadı hap verdi oda ise yaramıyor napicm krem verende yok