Merhaba canım benimde bacaklarım da vardı iki doktora gittim sadece bacağım da olduğu için kıyafetten olmuş dedi bana duş jeli krem ve bir krem karışımı verdi geçti canım. Bnmki ürtikerdi. Ama senin tüm vücutta varsa test yaptırırlar mutlaka ne olduğu bilinirse ona göre. Seni o kdr iyi anlıyorumki krem ilaç verdi ilk doktor işe yaramamıştı ağlıyordum dualar okuyordum bacaklarım kıpkırmızı olmuştu kaşınmaktan çok kötü çok