Elisam22 bende o korkuyu iki kez yaşadım şiddetli preeklemsi tansiyon yükseldi acil sezaryena almamız lazım dediler sonra vazgeçtiler bugün de nst kötü bebek hareketleri yok tansiyon yüksek diye hemen kan aldılar ultrason da da hareket goremeselerdi acil sezaryen a girecektim bende tıp fakültesinde yatıyom