Nuraysss bugün doktora gittim bende istifarlar rahim açılması yapabilir dedi ve ayrıca bebeğimde 10 gün geriden geliyormuş takip edelim dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı Kordon bebeği beslemiyormus bebeğim de iyice aşağı inmiş 35+4 günlüğüm şuanda nst ye bağladılar sancılarım da çıkmış