Bende Adatıp’da Bülent Bey’de 2 yıl önce tüp bebek yaptım. Hiç memnun kalmadım. Doğru düzgün ünsanla konuşmuyor bile. Rahim filmi falanda istemedi benden. Tam Opu (yumurta toplama) aşamasında bize bilgi vermeden bizi yüz üstü bırakıp tatile çıktı. Ama şu anda Adatıp’da değilmiş o başka bir doktor gelmiş.