Hicbiseye bakmadan direk transfer ettiler insan bir rahim filmi çeker gerek yok gerek yok dedi her şey güzel rahim güzel dedi bende ilk defa tüp bebeğe başlamışım hiç bir bilgim yok kuzu gibi transfer olduk iki kere boşuna param gitti eşimin zoruyla biraz da ben hep İstanbul’u istemiştim eşim istemedi ama yine oraya nasipmis oraya gittik bahcecide oldum çok şükür rahim filmi çekildim sol tüpümu kapattı düzenli calismiyormus histeroskopi oldum bı kaç işlemden geçtim bütün tahlillerim yapıldı öyle transfer oldum çok şükür orda da 3.denemede oldu biri dış gebelik bir düşük oldu şimdi ikizlerimi bekliyorum bu konuda doktor ve labaratuvar çok önemli 🙏