Dilarakilic canim bir kac kisi cikiyor bir kac markayi karalama kampanyasi yapiyor bu isler boyle. Ben camasir sivi deterjan ve yumusaticisini kullaniyorum hatta yumusaticisi zararli dediler cok sukur bir seyi yok. Simdi yorumlara bakarak degistireyim dedim ama ya farkli etki yaparsa diye korktum dun gittim yine dalin aldim. Sampuan krem yag mustela kullaniyorum suan bir sorunumuz yok. Bazi bebeklerde bazi markalar egzama da yapiyormus. Unibaby emzik temizleyicisi mesela burda bir annemizin bebegine egzama yapmis babyme ye gecmis. O yuzden deneme yanilma yapacaksin sende yapcak bir sey gorunmuyor 😊 dalin ile basla sorun yoksa devam edersin oyle stok yapma. Prima icinde neler neler diyorlar ama en sizdirmayan bez de o suanda ve pisik de yapmadi hic. Bu ise marka olarak degil de bebegime hangisi iyi gelir olarak bakmak lazim. İceriginde cok kotu seyler olsa saglik bakanligi ve dermatolojik olarak onaylanmaz merak etme ❤️