aysegul_46 Sılik cizgiyse %70 hamilelik oluyor zaten test 5 dkda belli oluyor reglinde geciktiyse bı kaç gün sonra bidaha yap yeni olduğu için olabilir büyük ihtimalle hayırlısı olsun hakkınızda
kevserky annesininaski_ ben sonradan çıkan 2. Çizgi ile öğrendim gebeliğimi. 🤗 Test yaptım negatif diye bi kenara attım testi sonra 1 saat geçti aradan yemek yaptım yedim tuvalete girince test gözüme çarptı Bi baktım 2. Çizgi sonra ertesi gün tekrar yaptım tabi ve 2 çizgi oldu 😂 😂 İnş seninde dilediğin olur
Ceren064 annesininaski_ erken gebelikte cikmadiysa yoktur normal testlerde oluyor öyle yapıp koyunca çift çıkıyor bazılarında hamile kalmadan bende çok karşılaştım yoktur cnm
kevserky annesininaski_ gebe olmadığında hiç çizgi çıkmıyor çok test yaptım hiç kutuma çizgisi falan olmadı hiç birinde. Yani varsa çok yeni ise gebelik çıkıyor bu şekilde cnm tecrübe sabit
Alparslanim29 annesininaski_ testine baktim canm hamilesin insallah yarin kan ver sonucuda bzmle paylas
annesininaski_ Alparslanim29 aynı saatte 2 tane test yaptım biri erken gebelik testi onda hiç bir şey yok kaset testte de kaç saat sonra 2. Çizgi çıktı işte
-Beyzanurr annesininaski_ bence acile git beta ver ben çift çizgi anında çıktığı halde inanamadım gece 3 te acile gidip kan verdim 1 saatte çıktı sonuç
Mekklc annesininaski_ ben de yaptım bugün erken gebelik testi ile ama reglime daha 5 gün var Böyle çıktı bir saat sonra falan Sizin testinizde daha net gözüküyor inşallah vardır 🥰
annesininaski_ Mekklc inşallah canm benim erken gebelikte bı şey çıkmadı kasette sonradan çıktı insalalh vardır ikimizin de
Veraerdogan Mekklc Var benimde erken gebelikte degilde kaset testte cikmisti reglime 12 gun vardi betam 17 cikmisti . Bu kadar net bilr degildi yani
ysmnkrc annesininaski_ benim de 2 gün adetim gecikti az önce kaset test yaptım hayalet bir çizgi var ışığı tutunca gördüm seninki gibi testim inşallah hamileyizdir 🙏🏻