bendiyebiriii Emomm inşallah benimki de öyle olur. Çok teşekkür ederim. Kaçıncı haftalarda geriydi hatırlıyor musunuz? Benim haftalarım civarı mıydı yani?
Emomm bendiyebiriii evet 20 li haftalarda oldu. Hatta hamileliğimi öğrendiğimde bile geriydi. 7 haftalık olması gerekiyordu 5 haftalık çıkmıştı. 35. Haftada da geriye düştü yine. Ultrasonlar saçma sapan sonuç veriyor cidden.