Benim 21 haftlık suan 1 hafta geride dedi çok canım sıkıldı maalesef gebeliğin başı yada sonu olsa sorun yok dedi ama ortası olunca gelişim geriden geliyor perinatoloji bölümü yönlendirdi her hafta kontrole gideceğim inşlalah sizde de sorun olmazda sağ saglim kucagınıza alırsınız bu arada benimde bi düşüğüm var o yüzden daha çok korkuyorum