Dusenerler Serklajligebelik çok iyi anlıyorum hiç kolay bir süreç değil insan çok bunaliyor. Ben 37+4 te sezeryan oldum. Doktorumla konuştum önlem amaçlı olucak yine yatman iş yapmaman gerek özellikle 20. Haftadan sonra daha dikkatli olcaz dedi ama ben şuan yatamam yani benim 3 yaşında oğlum var yine işlerden fedakarlık ederim ama çocuğumla da ilgimi bırakmam yine ufak işlerini yaparim gibi düşünüyorum. Yani kısaca tedbir için olduğu zaman bu kadar sıkı kurallar olmaz doktora da bağlı bu tabi
Serklajligebelik Dusenerler haklısınız benim gün içinde ayakta durduğum tek an , tuvalete yürüdüğüm an. Bacaklarım sızlıyor artık yatmaktan . Ama size önlem amaçlı atılmış daha rahatsınız
flammingo Ben yaklaşık 20 haftadır bu katı kurallarla yaşıyorum .artık alıştım .yatmak değil en çok beneğime bişe olmasın onun derdindeyim .yemeğimi bile yatarak yiyorum ,annem bakıyor .çok şükür 32 haftaya geldik ,bu haftalar benım için hayaldi
myangelson Serklajligebelik herkeste farklı oluyor bana da öyleydi bebeğin için mecburen katlanacaksin sonunun iyi olacağını dusun kendini motive etmeye çalış. Bende üstelik sürekli yattigim halde bebek aşağı iniyordu ki kalkıp gezsem serklajim hiç dayanmazdi. Bazen bazı şeylerden fedakarlık etmek gerekiyor ama Allah’ın izniyle sonu güzel olacak canım 🙏🏻
Serklajligebelik myangelson inşallah 🙏🏻 inanılmaz fedakarlık gerektiren bir süreç . Hayırlısıyla tamamlamak nasip olsun
Nuraysss Serklajligebelik serviks uzunluğu nasıl gidiypr peki artma var mı aynı mı açılamnız var mı. Önlem amaçlı serklaj olmama rağmen 18. Haftada yumusama hunileşme oluşmuştu o yüzden komple yatmk zornda kaldm bnde. Sadece ymeeğe kalktm yatak odasından salona yatmaya gittim wc ve duş. 28. Haftada muayenede rahim ağzını uzamış gayet iyi düzelmiş buldu birwzck ev içinde hareketlenebilmiştm yine de zor bir süreç, kavuşma yaklasınca o günler aklına bile gelmicek merak etme 😊
Serklajligebelik Nuraysss benim ölçülmüyor rahim ağzı , dikiş duruyorsa bebek de dikişten uzaktaysa sıkıntı yok diyor doktor . Böyle böyle 5 haftayı geçirdim işte . Kesinlikle kalkma diyor , bir de ben hep varis çorabı da kullanıyorum o da ayrı zorluyor
Serklajligebelik Mementovivere inşallah güzel günler bizi bekliyordur , nstde mi sancınız çıkmıştı ? Şimdi kaç haftalıksınız ve rahim ağzı uzunluğu ölçülüyor mu
Mementovivere Serklajligebelik yok çok sancım vardı ağrıyla gittim dakikada bir geliyordu. Evet ölçülüyor Geçen hafta 17 mm ye düşmüştü Bugün 40 ölçüldü uzayıp kısalıyor 24 haftalığız
Dusenerler Serklajligebelik henüz atılmadı 4 haftalık hamileyim Mart’ta atar muhtemelen daha bebişim görünmüyor bile 🤭🙂
Hanife5728 Serklajligebelik merhaba varis corabını neden dolayı giyiyorsunuz kanla ilgili probleminiz mi var ?
Serklajligebelik Hanife5728 evet , hamileliğin başından bu yana kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanıyordum . Sürekli yattığım için pıhtılaşma olmasın diye çorap giyiyorum
Hanife5728 Serklajligebelik geçmiş olsun anladım çok sağolun daha önce burda birkaç kişiden gördümde merak ettim 🥰
gkcbrn Serklajligebelik merhaba bende 21. haftada 21 mm ve açılmayla serklaj oldum. Bebeğin kesesi acıklıga dogru gidiyordu. Acil olarak o gün serklaj yapıldı. Doktor yapmasak şimdiye kadar yüz kere dogurmustun dedi. Suan 28+5 oldu cok şükür. 30ları görsem biraz daha rahatlayacagım. Bende annemde kalıyorum sanırım doğumada burdan gideceğim çünkü doktorum yatmaya devam edeceksin dedi. Sizin gibi tuvalete kalkıyorum sadece. Yemegi yan uzanır sekilde yiyorum. O kadar zor geliyor ki artık her yerim ağrıyor. Gezmeyi bırak oturmayı özler mi insan? Birde diyetisyen ile devam etmemi istedi. İstedigim şeyleri yiyemiyorum o da ayrı zorluyor. Başlarda çok bunaldım her gün ağlıyordum. Nasıl zaman geçecek? Bebeğime bir şey olur mu? Odasını yapacaktım.. Kıyafetlerini yıkayıp ütüleyecektim. Eksikleri var onları alacaktım. Evimi özledim. Eşimle vakit geçirmeyi özledim. Gezmeyi özledim. Hepsini yapmak istiyor cunku insan.. En basit şeyi kafaya takıyorsun o psikolojiyle. Siz yine haftada bir doktor için çıkıyormuşsunuz ben ayda bir kez çıkıyorum. En son kontrolumde doktor yatmaya devam et erkende gelebilir zamanını da bekleyebilir deyince korktum. Kafama taktığım her şeyi unuttum bebeğim erken gelirse diye. Şimdi yavaş yavaş eksiklerini tamamlıyorum. Onun kargoları geldikçe mutlu oluyorum. Bi şekilde zaman geçiyor. Bebeğim sağlıkla gelsinde gerisi boş. Bunu anlamam tabii ki zaman aldı. Allah hepimize kolaylık versin. Sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin.
Aysenur46- Serklajligebelik aynı şeyleri yaşamak birinin eline bakmak okadar zorki bana doktorum yat demedi ama kayıplarımdan dolayı aile baskısından dolayı hep yattım ama yinede 26.haftamda 16mye düşmüştü artık wc harici kalkmiorum seni oladar iyi anliorumki piskolojik olarak okadar yıprandım ama hep dua ettim Allaha sığındım hep ağladım insanın elinde olan bişey deil sizi çok iyi anliorum 7 aydır eşimle kardeş gibiyiz annemlerde kaliorum çalıştığı için çok gelemioda yanıma bugünlerde geçsin die dua etmekten başka elimizden bişey gelmio🥲❤️🤲🏻