Herkese merhaba , 5 hafta önce Serklaj oldum . Acil olarak atıldığı için doktorum çok katı kurallar getirdi , tuvalet harici hiçbir şekilde kalkmıyorum . Balkondan hava almak bile yasak , ayakta durmamam gerektiği için.
Bu 5 haftalık süreçte önce bir kayıp yaşayacağımdan, operasyondan korktuğum ve çalışma hayatım bittiği için kahroldum , çook üzüldüm , üzüntüden kilo verdim.
Sonrasında annem geldi 2 hafta baktı , hiç ara vermeden kayınvalidem geldi 2 hafta o baktı , şimdi tekrar annem geldi 2 hafta da o bakacak .
Hepsinden Allah razı olsun.
Doktora haftada bir gün gidiliyorum ve şükür ki bir sıkıntı çıkmadı. Ama her hafta gidip sürecin belirsiz olması, katı kurallarla hamilelik geçirmek , yemeğimi , suyumu bile ailemin getirmesi, sadece yatmak , eşimle hiçbir özel hayatımızın kalmaması , sürecin belirsiz olması beni çok ama çok üzüyor , bazen düşününce nefes alamıyorum. Daralıyorum .
Serklajlı gebeler bu süreci nasıl yönetiyorsunuz sizler , ben 5 hafta geçirdim ama baya deldi de geçti .. Psikolojik olarak benimle aynı şeyleri yaşayan oldu mu