Gunay_14_18 Amin canım Allah razı olsun. Ben 2. Kızımda cok erkk hıssedıodum hatta erkk kıyafetlerı bıle almıştım. Sonra cok üzüldüm yani öyle hıssetıgım için kızıma haksızlık ettıgımı dusundugum . O yuzden bu defa dedım hiç erkk cocuk hısstmıcm dusunmucem hayalını kurmicam diye. Ama işte gönlüm istiyor onuda gizliyemem:)