Gunay_14_18 3kuzuAnnesiyim Ben ikizlerimde hemen gordum 11 haftada kendim dedim erkek die evet dedi doktor bunuda 12haftada gorduk zaten
3kuzuAnnesiyim Gunay_14_18 bende kendımkını 12 haftada gordum uzun bır cıkıntısı vardı ama bana yınede kız gıbı geldi. O harejet ettıkcede o çıkıntıyı gordum.
Gunay_14_18 3kuzuAnnesiyim Ben adetim duzensiz ben hic korunmuyorum mesela ne zaman yumurtladigimi bile bilmiyorum))) 5yil once ikizlerimj dogursum ondan sonra simdi kaldim hamile
3kuzuAnnesiyim Gunay_14_18 kız canım.evt bu 12 haftalık bacak arası goruntusumu ? canım benım doktorum hiç bu şekilde alttan bakmadı :) hatta özendı bıle bsy gormeyıp anlamıyalım dıe
3kuzuAnnesiyim Gunay_14_18 bak boyle duruodu ve hareket ettıkce bacagının arasındakı gorunuodu bu açıdan
Gunay_14_18 3kuzuAnnesiyim evet 12 hafta ama benim doktorum 10haftada gordum iki hafta sonra ikili taramaya gidince artig 100% dedi kiz 10haftadada boyle gorduk)
3kuzuAnnesiyim 3kuzuAnnesiyim üzerinde duran bır cıkıntı vardı pipi gibi kırdon dgldı vunku onu da ayrı goruosum. Ama o gun kız dedım ona benzer herkesede burda erkk dıorum halbu ki: D galiba kndımı hazrlıorum kıza
Hemsireanneeeee 3kuzuAnnesiyim tarih versem benimkine de bakabilir misin :) 19.03.1997 doğum tarihim 19.10.2022 sat
Mmral @3kuzuAnnesiyim merhaba 26.01.94 ve sat 8.10.22 sanirim daha once ultrason baktınız bana tarih hesapliyorsaniz bakar misiniz