Dilara3490 Arkadaşlar inmiş mi sizce gobegim büyüdükçe yukarı çıkıyor sanki benim kiz normalde aşağıda büyurdu sonradan yukarı çıktı gibi kafası aşağıda ama inmiş mi sizce yoksa daha mi farklı oluyor ne zaman iner 1 2 haftaya doğurmak istiyorum ❤️
Nuraysss Dilara3490 yok bacım inmemiş benim karnım 35+3 te indi midenin olduğu hizaya bastıgında yumuşak oluyo alt tarafta bi top gibi oluyor çok belli oluyo yani bir iki haftaya doğurursun dediler eteaftan serklajlıyım birde ama hiç alakası yook bnce serviks 3.5 cm açılma yok 1 hafta geçti😅
Melekuygun Dilara3490 doğum yaklaşınca göbek deliğini ordan siyah çizgi iniyor doğumun yaklaştığını söylüyor
Dilara3490 Gizem53 ya öyle mi kafası pelvik kemiğine girmiş olsa göbek aşağıya inmiyor mu yani sizin doğum kanalina girmeden mi oldu doğum yoksa girmiş miydi o zamanlar da ?
Dilara3490 Gizem53 bende eğilirken öyle canım vajinada titreşim hissediyorum hep ondan düşünüyorum indi mi falan diye cuma gününe randevun var o zaman kadar bekliyorum artık
Nescey Dilara3490 ben kontrole gittiğimde hala önmeyen göbeğimle doğuramıcam galiba demiştim 2 cm açılma varmış bel ağrısı sabitti meğer bel ağrım sancımın başlangıcıymış . Muhtemelen bu yaşadığıma bakarsak evet oluyor. Doktor alttan muayene edince bebeğin başına dokundum dedi. Ben bol yürüyüş ve yer silme yaptım hep tavsiye ederim.
Dilara3490 Nescey kac haftaliktin o zaman canım yürüyüş vs yapıyorum 1 haftadır plates falanda yapmaya başladım bakalım nasip
Mommy61 Dışardan bi inme olmasa da siz bunu hissedebilirsiniz, mesela daha rahat nefes alır daha rahat yemek yersiniz, midenizi daha az sıkışık hissedersiniz
Dilara3490 Mommy61 midem geçen gafta baya yanmıştı ama bu hafta iyi bilemiyorum da göğüs kafesim sıkışıyor gibi oluyordu bu hafta o da iyi anlayamıyorum da tam.emin olamıyorum büyüdükçe yukarı çıktı karnım
Nescey Dilara3490 doğuma giderken39+5 tim ama yoga ve yüeüyüşü 12. Haftadan sonra yapmaya başladım 20. Haftadan sonra aksatmadım hiç. Geçtikten yürüyüş etkili. Perine masajını da öneriyorlar aklında olsun inşallah su gibi bir doğumun olup hızlıca sağlıkla kucağına alırsın evladını.. ben şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum ben de dua beklerim☺️