Bide bişey sorayım size ben sadece folik asit kullanıyorum bide prilam. Bir aydır kendi doktoruma gidemedim memleketime geldim burda bir doktora gittim ikili tarama yaptırdım süresi gecmesin diye ama bide bu zamanlarda vitaminlere vs baslanmasi gerekiyormuş burdaki doktorum benim takibimde değilsin o yüzden ben ilaç vermeyeyim sadece durum ne ona bakayım dedi. Ama asıl doktoruma gitmeme daha 2 3 hafta var bu süreçte muhakkak almam gereken bı vitamin vs var mı doktora gecikiyor muyum acaba içim rahat değil hiç bişeyi kaçırmak istemiyorum.